четвер, 16 лютого 2017 р.

Mineral shimmer Lirene

Кожна дівчина чула про таку річ як хайлайтер, але мало хто ним користується а деякі навіть взагалі не розуміють навіщо він потрібен. Недавно я також незнала що це і з чим його їдять, але варто спробувати його один раз і жити без нього не зможеш.Звичайно це надто голосно сказано, але для мене це тепер незамінна річ у моїй косметичці. Короткий опис для тих хто незнає що таке хайлайтер:
 

Хайлайтер в перекладі з англійської означає виділяти, підкреслювати. Ним можна створити відблиски, зробити світлими певні частини обличчя. Тобто акцентувати на них увагу оточуючих. За допомогою хайлайтера можна створити ефект здорового сяйва шкіри.



 
Хайлайтер буває двох видів сухий і рідкий, чомусь для себе я обрала сухий хайлайтер, бо як на мене він зручніший у користуванні.  Перед покупкою я перечитала тисячі відгуків і передивилась багато відео.
Так як це мій перший хайлайтер то я купила більш менш бюджетний варіант, тому що думала якщо не підійде  або не сподобається ефект після його нанесення не буде так шкода якщо він просто стоятиме на поличці.

Тепер про сам засіб:
Хайлайтер від марки Lirene виробляє сусідня країна Польща, опис хайлайтера на польській мові, тож для того хто незнає мови буде важко зрозуміти як його використовувати, для когось це є мінус, але для себе це мінусом не вважаю.Хайлайтеру аж 9 грам чого вистачить як мінімум на пів року користування.

Цей хайлайтер представлений одрразу у трьох кольорах в одній палетці, що дуже зручно, бо їх можна використовувати у будь якій комбінації і на будь який смак, палетка зроблена дуже стильно і по краях оздобрена пластиком який нагадує метал.Хоча як свідчить практика всі ці написи і срібне оздоблення скоро зітреться. Кришечка легко відкривається і щільно прилягає що не дозволить засобу несподівано відкритись у вашій сумочці і розсипатись.

Хайлайтер дуже зручно наносити кісточкою,або ж навіть пальцями, після нанесення шкіра виглядає здоровою і доглянутою, а також на ній з'являється природне легке мерехтіння на сонці, це звісно якшо не переборщити і не нанести його забагато. Я наношу хайлайтер на скули, кінчик носу, над верхньою губою, і під брову.
Отже можемо зробити висновки:
Зручний у користуванні
Економний
Бюджетний
Всі хто ще не наважувався купити, скажу вам чесно купуйте і експерементуйте!



1 коментар:

  1. Насправді, 9 грамів вистачить на півжиття користування)))) а хайлайтер захотіла спробувати) дякую)

    ВідповістиВидалити