четвер, 14 січня 2016 р.

LED лампа для гель лаку

Сьогоднішній пост присвячую гель лаку. Красиві доглянуті нігті прагне мати кожна дівчина, у цьому нам допомагає гель лак.
Але про нього трохи згодом, хочу розказати про чудову LED лампу для гель лаку.
Моя лампа для гель лаку дуже маленька і компактна але зі своїм призначенням справляється на ура.


Лампа червоного кольору
Вага 260 грам
Потужність 9 Вт
Таймер 30 секунд



LED лампа порівняно з УФ лампою сушить гель лак набагато швидше, УФ лампа за 3 хвилини приблизно, а LED за 30 секунд. Те що лампа так швидко сушить гель лак, економить ваш час, мені  покриття нігтів гель лаком зайняло 25-30 хвилин.Я його робила перший раз всі інші рази думаю буду швидше справлятись з цим завданням. Лампа не займає багато місця і її легко зберігати і транспортувати.


Лампа мені дуже сподобалась вона підійде як для домашнього користування так і для професійного. Мінусів поки я не знайшла, я дуже задоволена покупкою і усім раджу, хто любить робити гель лак і любить свої нігті.


2 коментарі:

  1. Класна штучка) Де і за скільки брала, якщо не секрет?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В інтернеті замовляла, напиши мені в повідомлення я скину ссилку)

      Видалити