понеділок, 26 грудня 2016 р.

Maybelline the Turbo volum express mascara


Всі мої коліжанки знають що я не можу без нарощених вій, ну хто ж встоїть перед такими пухнастими і довгими віями?? Кожного ранку ніякого фарбування вій, а в ввечері ніякого змивання. Але все таки за певних обставин  я зняла свої війки, і тиждень була в пошуках хорошої туші.

Але тиждень скурпульозного читання відгуків і ходіння по магазинах косметики, все таки дали хороший результат.
Так як з Maybelline ми вже давно знайомі то вирішила спробувати  туш від цього бренду. І знову ж таки не пожаліла.

Туш "запакована" у чорний тюбик, з срібним написом "Maybelline  the Turbo volum express mascara" що не абияк кидається в очі. Туші 10 мл, має вистачити хоча б на 3 - 4 місяці щоденного користування. Виробник туші франція.




Щіточка у ній звичайна пряма, але розділяє гарно і не залишає грудочок, також коли витягаєте щіточку з тюбика туші на ній стільки скільки потрібно, тобто дозатор із своєю задачею справляється.

Туш має запах, правда не сильний і не різкий, туш гарно наноситься не зліплює війки і тримається дуже добре.Хоча я ще не виходила з нею на вулицю у сніг і дощ, але скоро матиму нагоду дізнатись що з цього вийшло. Ціна цієї туші 119 грн, ціна відповідає якості))
Отже можу підвести підсумки:
Туш мені сподобалась не дивлячись на те що тут звичайна щіточка, дозатор хороший, гарно розділяє вії, моя оцінка 5.

Тому хто зараз у пошуках туші, всім раджу!!

Немає коментарів:

Дописати коментар