пʼятниця, 25 березня 2016 р.

Fresh Juice скраб для тіла

Хочу трохи відійти від теми "засоби для волосся", і розповісти якими іншими засобами я користуюсь. Знайомство з  маркою "Fresh Juice" в мене вийшло випадково, коли в мене закінчився скраб для тіла і я вирішила спробувати щось нове, тим більше ціна на скраб була смішною. І я подумала "А що я втрачаю якщо спробую???" і я вирішила його придбати. У цієї марки є надзвичайно багато ароматів, але мені сподобався "маракуя і коричневий цукор" , аромат досить приємний, і солодкий, скрабу в тюбику 200 мл, тюбик має зручний дозатор, і ти витискаєш його звідти скільки тобі потрібно. Скраб має ніжно фіолетовий колір і красиве оформлення самого тюбика на якому намальована маракуя і коричневий цукор.


Скраб легко наноситься і добре піниться, і він є дуже економним, виробляється він в Україні в м. Коростень.Скраб не липкий і добре змивається мочалкою.Запах на тілі після купання ще залишається деякий час.
 Від виробника:

Єдине що мені не сподобалось це те що напис на тюбику не Українською а російською мовою, це  трохи здивувало адже виробляється скраб у Житомирські області. Усім вдалих покупок.

Немає коментарів:

Дописати коментар