вівторок, 8 березня 2016 р.

Oro Therapy маска

Вже незнала що спробувати для відновлення свого волосся і у магазині "Rixus" натрапила на маску "Oro Therapy" і за порадую подруги яка її розхвалювала бо нею користується я вирішила теж спробувати.
Я купила пробник бо незнала чи маска підійде мені. Прийшла додому і одразу вирішила спробувати.
Помила голову шампунем і нанесла маску по всій довжині волосся але не наносила на корені, потримала на волоссі 10 хвилин і змила. Результат був як після салонної процедури, волосся взагалі не запутувалось, легко розчесувалось і приємно пахнуло, було гладке наче шовк.


А зараз про маску:
пробник маски у пакетику золотого кольору, 15 мл маски якраз вистачає на 1 нанесення, маска приємного лимонного кольору і має ніжний аромат. Маска густої консистенції і добре наноситься і розподіляється по волоссю.Маска для відновлення тонкого і пошкодженого волосся. Країна виробник - Італія.

Від виробника:

З давніх часів масло Аргани використовували для відновлення краси і здоров'я пошкодженого волосся. Збагачене вітамінами групи В, Е і РР, міддю, селеном, кальцієм, цинком, фосфором, натрієм, калієм, ефірною олією і протеїнами, масло Аргана є потужним антиоксидантом, прекрасно живить, зміцнює і відновлює пошкоджене волосся, а також чудово захищає їх від впливу ультрафіолетових променів. Отримане з мигдальних горішків шляхом холодного пресування і вільне від різних синтетичних домішок, мигдальне масло зберігає всі свої корисні властивості і насичує волосся вітамінами та поживними речовинами. Завдяки унікальному комплексу вітамінів А, В1, В2, В6, Е, масло вітамінізує і регенерує структуру пошкодженого волосся. Крім того, масло містить найважливіші жирні кислоти (в т.ч. олеїнову), які сприяють відновленню структури ослабленого волосся.

Маска є ще і у банках ємкістю 250 мл і 1 л.. Як на мене то мені б цілком вистачило і 250 мл. Після того як використаю бананову маску думаю що куплю саме цю.

2 коментарі: