середа, 17 серпня 2016 р.

Garnier Skin Naturals міцелярна вода

Коли настає вечір, для нас дівчат є звичною процедура зняття макіяжу, і всі це роблять по різному, хтось звичайним милом, а хтось міцеляркою. Мій макіяж зазвичай складається із нафарбованих вій і брів, тоналки і рум'яни. Звичайно мило і звичайна вода з цим "арсеналом" не впораються, тоді мені на допомогу приходить міцелярка від Garnier.
В мене вона для комбінованої і жирноі шкіри.
Об'єм міцелярної води аж 400 мл. І враховуючи те що вона економно використовується, вистачить її дуже на довго.
 Виробляє міцелярку наша сусідня країна Польща.
Склад:Aqua/Water, Hexylene Glycol, Glycerin, Alcohol Denat., Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA
До покупки цієї міцелярки я користувалась міцеляркою від Nivea скажемо просто вона погано змивала макіяж і доводилось змивати макіяж ще і милом після її використання. Про неї я напишу у своєму новому пості але трішки згодом.
Отже підсумуємо:
Макіяж змиває на тверду 4
Дуже економна
Зручний дозатор
Об'єм 400 мл

Отож можете сміло купувати її для зняття макіяжу!
Купити можна ось тут:
http://makeup.com.ua/product/152779/

Немає коментарів:

Дописати коментар