середа, 17 серпня 2016 р.

MAYBELLINE Vivid Matte Liquid Lip Color

Почну з того що я довго не вела свій блог бо були певні  причини, але все змінюється і я знову тут на сторінках свого блогу.
За цей час, а точніше 4 місяці які я не писала, в мене з'явилось багато ідей щодо блогу ну і звичайно весь цей час  не лінувалась і тестувала нові засоби по догляду за собою.
Героєм мого сьогоднішнього посту став матовий блиск для губ від Maybelline vivid matte liquid lip color.

Хочу сказати що до цього блиску я особливо ніколи не приділяла уваги блискам для губ а тим більше матовим бо думала що вони  підкреслюють усі "нерівності" на моїх губах, але купивши саме цей я почала думати про зворотнє, "як я раніше без нього жила". Тепер він є у моїй косметичці  і без нього я не виходжу тепер з дому.


Коротко про нього:
Плюси:
Зручна кісточка
Гарний дизайн
Тримається на губах досить довго

Не підкреслює сухість на губах


Мінуси:
Щоб блиск став матовим на губах треба трішки почекати адже він при нанесенні не одразу матовий
Напис на блиску не стійкий і через певний час користування стирається.


Особисто для мене цей блиск підходить, адже ціна і якість якраз на одному рівні, є велика гамма кольорів, які з легкістю можна потестувати в магазині і вибрати який тобі до душі.
Хто любить матові блиски він якраз для вас, за доступною ціною і хорошою якістю.
Замовити його можна :
http://makeup.com.ua/product/233967/#/option/238303/



Немає коментарів:

Дописати коментар