пʼятниця, 26 серпня 2016 р.

Parachute кокосова олія

Сьогоднішній пост також присвячую догляду за волоссям, адже для мене ця тема актуальна у будь-яку пору року.
Розкажу про олію без якої не обходиться мій догляд і яка просто має бути у кожної дівчини, яка любить себе і своє волосся.
Знайомтесь, це кокосова олія від Parachute, олійка випускається у різному об'ємі 20,40, 100, 200, 1000 мл.


Перша моя олійка була 100 мл, і я розчарувалась що не купила більше.
Баночка має  звичайний вигляд, вона синього кольру і має етикетку на якій зображена дівчинка з гарним волоссям, як на мене вдалий хід виробника,адже всі звертають увагу на етикетку.
Сама олійка тверда, але варто її нагріти і вона легко тане, так як морозиво влітку.
Дозатор тут дуже зручний тому що, ти наливаєш її скільки тобі потрібно.
Мені вистачає потрібно її десь близько однієї долоньки на все волосся, ну звичайно що на коріння я її не наношу, адже волосся до обіду вже виглядає масним.

Користуюсть нею 2 рази на тиждень, після використання до волосся хочеться торкатись і торкатись, вона робить його дуже м'яким, гладким,і сяючим до того ж вона чудово відновлює структуру волосся, посічені кінці стають менш помітним,

Я не використовую її також у поєднанні з іншими маслами адже як на мене це буде зайвим бо в "чистому" вигляді вона чудово допомагає моєму волоссю.
Моє волосся після першого використання кокосової олії

Після неї я не використовую жодних бальзамів і флюїдів для волосся.
На мою думку це саме та олія яку зобов'язана мати дівчина яка хоче мати здорове і слухняне волосся.Тому не зволікайте, якщо ваше волосся потребує відновлення і догляду олійка саме для вас.
Замовляла я її тут:
http://makeup.com.ua/product/125773/

Немає коментарів:

Дописати коментар