субота, 27 серпня 2016 р.

Rimmel Super curler mascara

Після того як я зняла нарощені вії і вирішила дати відпочити своїм війкам, виникло питання яку ж туш для вій обрати?
Писати схвальні відгуки про косметику набагато легше ніж критикувати, але сьогодні саме такий пост у якому я критикую а не хвалю бо є за що, чому я так вважаю читайте далі самі. Отже варто чи ні ?

Після довгих роздумів, і читання відгуків, натрапила на туш від Rimmel і начитавшись схвальних відгуків про неї вирішила купити.
Тюбик від туші виконаний у фіолетовому кольорі, зверху на флаконі зображена корона- логотип фірми, щіточка добре вигнута яка б мала добре підкручувати вії,текстура туші кремова , щітка  середньої товщини. Зроблена туш в Англії.

Щодо якості виробник не дуже постарався адже туш десь в обід починає осипатись.


Туш не додає довжини віям, і не підкручує їх, як на мене звичайна туш із мас маркету.
На мою думку туш сама звичайна ніякого ефекту підкручування я не помітила, наноситься вона з комочками, і навіть не витримує до середини дня, що теж є мінусом, туш заслуговує на оцінку 3, адже крім гарного дизайну виробника немає за що хвалити, мої очікування на якийсь супер ефект були марними.
Туш на віях

За таку ціну можна знайти їй гідну заміну, бо ефекту від неї я не побачила ніякого, окрім склеювання вій, і її осипання.

Посилання на туш додаю нижче:
http://makeup.com.ua/product/224957/

Немає коментарів:

Дописати коментар