пʼятницю, 10 лютого 2017 р.

Бюджетна міцелярка так чи ні ? мої враження

З торговою маркою "Зелена аптека" знайома вже давно, бо використовувала тоніки і пінки для вмивання, а от міцелярну воду зустріла вперше. Після того як я почала знову користуватись тушшю ввечері потрібно змивати всю цю красу. І що краще допоможе змити як не міцелярка, раніше користувалась  Garnier але вона мені була не до вподоби і довелось шукати дешевші  аналоги. Погугливши і почитавши відгуки я вирішила спробувати саме цю, адже позитивних відгуків було дуже багато.

А зараз саме про неї:
Об'єм міцелярки аж 500 мл чого більш ніж достатньо на 2 місяці використання, запах у неї дуже ніжний мені він нагадує запах мигдалю і трішки відчувається спирт, баночка така як у всіх звичайна пластикова, прозора, наклейка на ній дуже ніжна з трояндочками і різноманітними квіточками, що не абияк привертає увагу покупця.


На баночці вказано що міцелярка підійде будь якому типу шкіри, навіть чутлива шкіра може не боятись подразнення. Запах у неї мускатна троянда і бавовна, хоча як я зазначала вже то мені все таки нагадує мигдаль.

Щодо того як вона справляється із своїм завданнями:
Для того щоб змити повністю туш Maybelline мені потрібно 2 ватних диски і трішки міцелярки і все вуаля, туші як не було. Водичка дуже економна я за місяць щоденного використання використала меншу половину пляшечки.Водичка не містить парабенів, спирту, барвників, і ароматизаторів.
Туш Maybelline
Після 1 використання міцелярки

Цю міцелярку я знайшла тільки у аптеці, а ціна її відповідає її якості, як на мене це ідеальне співвідношення. Якщо маєте можливість спробуйте обов'язково.
Напишіть мені чим користуєтесь Ви, можливо наступий пост буде про один із ваших засобів.

Немає коментарів:

Дописати коментар