вівторок, 5 січня 2016 р.

Шампунь для волосся "Doliva"

У мене жирний тип волосся тому мені важко підібрати шампунь, щоб воно було чисте хоча б 2 дні. Я вирішила спробувати шампунь для жирного волосся від ТМ "Doliva". Ціна його не дуже висока. Ємкість 200 мл,  якщо користуватись ним економно то вистачить і на місяць часу.

Він глибоко очищує шкіру голови і усуває ламкість волосся, внаслідок чого волосся слухняне і блискуче.

Складники:
Оливкова олія
квіти мигдалю
касторове масло
екстракт лимона
меліса
екстракт листя оливи

Мені шампунь підійшов, бо волосся після нього на наступний день що виглядає свіжим. Єдиний мінус це маленька баночка, це не вигідно тим хто миє волосся кожен день. З цієї серії ще є бальзам для волосся, я його ще не пробувала але думаю незабаром спробувати.

Всім дякую за увагу)

Немає коментарів:

Дописати коментар