середа, 6 січня 2016 р.

Туш для вій від Yves Rocher


Ну хто зараз не хоче мати довгі, густі вії і всі намагаються це зробити за допомогою туші. На сьогоднішній день є безліч виробників які пропонують різноманітні туші для вій і обіцяють приголомшливий ефект. Чи насправді це так??

Хочу вам розказати про туш яка мені дійсно сподобалась.

Я завжди купувала туш від "Maybelline New York" The Colossal Volum Express. Вії дійсно здавались густими і довгими.Ціна її приблизно 150 гривень, тобто нормальна як для такої туші.


Але нещодавно я почала користуватись тушшю від "Yves Rocher". Скажу чесно я її не замовляла вона мені прийшла у подарунок до туалетної води (про яку я вже писала).
Спочатку я подумала: "Туш як туш - нічого особливого, і щіточка звичайна". Але коли я її спробувала я була здивована адже туш добре розділяє вії, робить їх помітно довшими і не осипається взагалі. Але якщо нею намалюватись занадто багато то потім її дуже важко змити. Тому треба старатись не дуже багато її наносити.Об'єм флакончика 9 мл, я користуюсь нею вже майже 2 місяці, і вона навіть не починає засихати.


Отже хто має можливість спробуйте, хоча я не знаю її ціни, у каталозі її немає, принаймні наразі.

3 коментарі:

  1. Цікава туш))) При нагоді спробую) В каталозі її справді немає, але в Інтернеті знайти можна. ЇЇ назва *Ефект віяла. Досі не звертала на неї уваги))) Цікаво було ще б подивитись як вона на твоїх війках)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так дуже класна, навіть не знала її назви, тепер буду знати))
      При нагоді зустрінемось тоді побачиш)

      Видалити
  2. Дуже цікава туш, добре що не засихає. Дякую за огляд. Запрошую до себе в гості http://natalikiev.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити