вівторок, 5 січня 2016 р.

Олія для волосся "Marhaba Amla"

Хочу Вам розказати про чудову олійку для фарбованого волосся "Marhaba Amla". Подарувала мені цю олійку моя подруга Олічка, купла вона її в Еміратах. Я майже вже її викорстала, але результатом я задоволена. Олійка в скляній баночці її ємкість 100 мл.
Пахне олійка жасмином, навіть після миття голови протягом дня відчуваєш її запах.

Олійку застосовують для зміцнення волосся, для кращого росту волосся ну і легкого розчісування.Олійка містить вітамін Е він допомагає захистити волосся від токсичних ефектів і речовин.

Баночка не дуже велика але вистачає її на довго, я користуюсь нею вже 2 місяці і за це період стан волосся покращився, воно стало слухняним і легко розчісується.

Я її наношу лише на кінці волосся , якщо наносити на коріння волосся до вечора вже буде першої свіжості. Нагріваю її на водяній бані, потім наношу на волосся і тримаю її 30 - 40 хвилин, після цього змиваю її шампунем декілька раз.

Це дійсно чудо олійка для тих хто фарбується, і просто хто хоче щоб його волосся виглядало шовковистим і ніжним.
Всім рекомендую.
P.S. Дякую Олічка за таку олійку.


2 коментарі:

  1. Вітаю серед блогерів. А олійка класна, десь в когось вже бачила таку) Шкода, що до Еміратів не доберусь і спробувати не скоро зможу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, тепер теж буду ділитись враженнями зі всіма охочими))
      Ну все може бути, можливо і там побуваєш)

      Видалити